نشيد نفسي أعملك حاجه يا بلدي انشاد محمد النجار

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

نشيد نفسي أعملك حاجه يا بلدي

انشاد محمد النجار
 
كلمات النشيد

نفسي أعملك حاجه يا بلدي

نفسي أعملك حاجه أكيد

حاجه تساوي مقامك عندي

بها تكون أحزانك عيد

نفسي أعملك حاجه تصحي

أفراحك وتعيد أمجادنا

دل الإسلام علمنا نضحي

علشان خاطر اسم بلدنا

نفسي يبلدي

نفسي تكونى فى اجمل صورة

علشان فعلا تستهليها

نفسي تكون ريتك منصورة

دايما دايما على أعداها

نفسي أعملك حاجه يا بلدي

نفسي أعملك حاجه أكيد

حاجه تساوي مقامك عندي

بها تكون أحزانك عيد

نفسي أعملك قلب سفينة

عشان تبقا في بحر دليلك

نور قراءنا وهدى نبينا

نفسي ينور ضلمت ليلك

نفسي يبلدي

لو كلنا مطرح منكون

أدينا بحب وإخلاص

اسم بلدنا هيملا الكون

وتعيشي دائما رفعة الرأس

نفسي أعملك حاجه يا بلدي

نفسي أعملك حاجه أكيد

حاجه تساوي مقامك عندي

بها تكون أحزانك عيد



يا رب تكون نالت إعجابكم

تنبيه : المرجوا عدم نسخ الموضوع بدون ذكر مصدره المرفق بالرابط المباشر للموضوع الأصلي وإسم المدونة وشكرا
Facebook
Google
Twitter
friends-friend4ever
  • تعليقات بلوجر
  • تعليقات فيس بوك

1 التعليقات :

  1. ابو حبيبه السلفى6 يوليو 2014 في 6:12 م

    جزاكم الله خيرا وجعل هذا العمل فى موازين حسناتكم

    ردحذف

بسم الله الرحمن الرحيم
{ مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ } سورة ق الآية 18
لو كل واحد فينا تذكر هذه الايه لوضع كل حرف بعد حساب طويل مع نفسه

المتابعون